piątek, 25 lutego 2011

Z życia wariatki ?

Z życia wariatki ?
Cześć ! Siedzę sobie u Agi i wyciągam z włosów płatki którymi się biłyśmy rozwaliły się po całym pokoju. Wiem, wiem wariatki... Ale za to zdążyłam zrobić zdjęcie im. Mówię wam wyszło śliczne. Z Agatą idziemy znowu na `strażaka sama` ( http://codziennosc-agi.blogspot.com/2011/02/oo16.html ) Tu są wszelkie informacje o `strażaku samie`. Cały dzień był 5/10
Jutro ide do Guski na nocke będzie zapewne pizza i nasze kochane Scrable ; DD


Płatki robione aparataem Agi. Robione pod 
lampką i płatki są biszkoptowe prosto z Anglii bo jej ciocia tam mieszka ; DD mamy szczęście.

4 komentarze:

  1. Jakby co to ja jestem z zapytaj:) [mister żelek]. Jestem oczarowana sposobem w jaki piszesz. Masz 12 lat, a sposób w jaki konstrułujesz zdania pozwala przyjemnie czytać notki:) [qever.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. EwElALiNa1113 - zapytaj
    fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog
    + dodaję sie do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ! Wejdziesz na mój ?
    Komentarze mile widziane ! ;D
    I jeśli możesz dodaj się do obserwatorów ! Pliss !

    http://opisy-anitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń