czwartek, 3 marca 2011

Dzieci z Bullerbyn

Dzieci z Bullerbyn
Witajcie, dzisiaj byliśmy w BDK na spektaklu `Ten Obcy` było ciekawe i myślę że warte obejrzenia. Dzisiaj było brechanie z Agatą i telefon od Guśki... przestraszyłam się jej xDD
Ona -Co z tobą chora jesteś na gadu Cię nie ma ? ; DD i to prawda dzisiaj nie weszłam bo nie mogłam. Ale dzisiaj powiem o lekturze i filmie `Dzieci z Bullerbyn` świetne czytałam i oglądałam po prostu 
1.000.000/10 to taka świetna lektura oglądałam wszystkie części są świetne. Zgapie trochę ale rozpoczynam PYTANIA&ODPOWIEDZI pytajcie a ja w następnej notce odpowiem na nie. Bye

6 komentarzy:

  1. fajny blog, nigdy nie lubiłam lektur aż w gimnazjum przeczytałam Stowarzyszenie Umarłych Poetów, polecam : ) www.fotograff.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbiłem dostałem 5 łapek i ciesze jape. Jeszcze opis tylko ustawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, uwielbiam Dzieci z Bullerbyn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu u cb ;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń