środa, 16 marca 2011

Jestem smutna . Wkurzyła mnie dzisisaj Monika i Agata nagadywały na Pamelę a dzisiaj :
-ona jest spoko . Przykro mi bo chyba chodzi o to że albo mnie nie lubią albo
udwały tylko takie że mają ją w dupie . W mojej klasie nie ma prawdziwej przyjaciółki dla mnie
każda przy mnie chce być taka fajna . Żadna nie jest szczera, chyba . Tak sądze bo przy mnie
są inne a razem jeszcze inne . Jest mi tak cholernie przykro, Guśka na gadu nie ma i
nie mam komu się wyżalić . Agata mnie olała, a Monika jest dla mnie zdradliwa w sumie
lubie ją ale to nie to czego szukam . Każdy zrobił się taki fałszywy i tylko udaje kogoś kim
nie jest ; (

11 komentarzy:

  1. siemka ;p świetny blog u mnie nowa notka : www.opisowa-kraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie : zawiesiłam bloga ponieważ nie dodajecie wgl komentarzy jesli chcesz abym go odwiesiła to dodaj komentarz : www.opisowa-kraina.blogspot.com
    Pozdro ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci szczerze że i ja nie mam przyjaciół w swojej klasie. Są to nie liczne osoby a reszta na poziomie zwykłych znajomych. Ciężko jest mi komu kol wiek zaufać. Mam nadzieję że w przyszłości poznam wreszcie zaufaną mi osobę czego tobie również życzę♥ Dodałam się do obserwatorów i myślę że będę tutaj częściej zaglądać:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowy post?
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html
    Jeśli Ci się spodoba, to dodaj mój blog do obserwowanych. Chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na bloga :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci współczuję. W sumie to ja chyba też przeżywam "załamanie" z powodu przyjaźni. Ale jeszcze wszystko jest do ocalenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się bo u mnie w klasie wszyscy sobie dupę obrabiają,
    na pewno znajdziesz niedługo najbliższą sobie przyjaciółkę :)


    Zapraszam do mnie do oceny moich nowych projektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwujemy?:)
    fajny blog ale dawaj wiecej fotek
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ale dawaj wiecej zdjec
    obserwujemy?
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio też coś smutny jestem ;(

    OdpowiedzUsuń