poniedziałek, 7 marca 2011

o1.

Witajcie . Nie piszecie do mnie smutno mi . Jeśli macie pytania piszcie na e-mail : lustrzaanka@op.pl . `LUSTRZAANKA ` przez dwa `A` . Zapraszam do pytania, odpowiem chętnie z wielką przyjemnością ; D Ostatnio zainteresowałam się filofun'em . Jakby ktoś nie wiedział są to breloczki z tych gumowych żyłek . Zrobiłam rybkę i wyszła słodka. Jeśli chcecie to możecie u mnie zamawiać je . W wiadomości e-mail piszcie jakie kolory itp. Tylko uwaga bo zrobię 5 osobom . Niestety materiał kosztuje i wyczerpuje mi się ; D .  Ale i tak was kocham . Zapraszam do komentowania . I pamiętajcie odwiedźcie bloga www.Codziennosc-Agi.blogspot.com 
Jest mała przepraszam ale się pogubiłam
i źle zrobiłam tę pentelkę . Hah ale uwierzcie 
na żywo i w większych rozmiarach są cudowne .

5 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny bloga, masz bardzo ładną kolorystykę i umieszczasz naprawdę fajne zdjęcia ... oby tak dalej ... !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. megaa ta rybka :) i dziaa za zareklamowanie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pamietnik zapraszam do mnie
    http://fryzjerka93.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Ja chciałam tylko napisać, że fajny blog i nie przejmuj się tą Anetą - na takie idiotki nie ma rady... niestety...
    Zapraszam na mój blog:
    http://into-my-muse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń